مقالات سئو

ساخت وبلاگ


همگی ما روزمره ساعت‌ها سئو سایت یا این که دقایقی را به فضای اینترنت اختصاص می‌دهیم و نیازها و پرسش‌های خویش را از حضرت گوگل می پرسیم وی هم فارغ از هیچ زیرا و چرایی جواب سرچ‌های مارا می‌دهد. پس از ظواهر شدن کلی تیتر و تیترهایی که در ورقه اولیه گوگل می بینیم یکی آن‌ها بدجوری به دل ما می‌نشیند و مارا وسوسه می کند که بر روی آن لینک و پیوند کلیک کنیم. می دانید اساسا آن نوشته‌ی‌علمی تیتر جذابی داشته و توانسته قاپ ما‌را بدزدد ما هم سوای معطلی بر روی آن کلیک می‌کنیم و گمان می کنیم که‌این پیوند می‌تواند تمام نیاز ما‌را برآورده نماید. این جادو وجود ندارد صرفا یک تیتر دیدنی میباشد که تالیف کننده با هوش و تبهر خویش و با استعمال از اصول تیتر نویسی اینکار را انجام داده میباشد. در پی با ما یار باشید تا به شما بیاموزیم که چطور یک تیتر جنجالی بنویسید و seo وبسایت تان را با ارتقا تعداد کلیک یوزرها از این رو به آن رو فرمائید!

در  واقع برچسب تیتر، یکی فاکتورهای مهم در seo تارنما میباشد که اولی توشه استفاده کننده آن را در صفحه ها سرچ گوگل می‌بیند. به عبارت معمولی‌خیس تگ تیتر، خلاصه یا این که مفهومی کلی از محتوای آن کاغذ است. پس می بایست به سیرتکامل‌ای توصیفی و جالب باشد تا بتواند ارتقا نرخ کلیک را برای شما ساخت کند. (در صورتی تازه کار میباشید هیچ جای نگرانی وجود ندارد زیرا ما قبلا فراگیری جامع ارتقاء نرخ کلیک را توضیح داده‌ایم.) به عنوان مثال به تصویر پایین دقت نمایید:


در اینجا تیتر فراگیری seo در مشهد از پلتفرم مانگو را می بینید که در تیتر خویش اشاره مستقیمی به طریق فعالیت خویش نموده و به‌رخ واضح سرویس ها خویش را به مخاطبان ارائه داده میباشد.

تاثیر برچسب تیتر در بهینه سازی چه میباشد!
میتوان بیان کرد تیتر یا این که تایتل (به انگلیسی: title) تاثیر بسیار متعددی روی نرخ کلیک یا این که به عبارتی CTR تارنما شما داراست. تیتر شما او‌لین چیزی‌ست که مخاطب می‌بیند پس می بایست دیدنی باشد. بهتر میباشد واژه کلیدی شما در تگ تیتر وجود داشته باشد و با انتخابی هوشمندانه آن کلمه و واژه کلیدی را تعریف نماید. لازم وجود ندارد تعداد کاراکترهای شما بلند و طولانی باشد؛ البته بایستی مضمون‌ را برساند. همینطور می بایست بدانید که تیتر نوشته‌علمی تاثیر متعددی به ظاهر  UX (تجربه کاربری) تارنما شما دارااست پس بایستی در تعیین آن اعتنا فرمائید.


محتوا نویسی هنگامی شیرینه که ازش پول در بیاری!
با یاری عصر ساخت محتوا در مسیر بهینه سازی می تونی از استعدادت تو نویسندگی به کارگیری کنی تا شایسته ترین محتوا رو برای یه کسب و کارت بنویسی و با جذب مخاطب به درآمد برسی.

مشاهده
به حافظه داشته باشید که مدام بایستی صرفا یک واژه و کلمه کلیدی را انگیزه قرار دهید به عنوان مثال عنوانی با اسم تلفن هوشمند و دوربین‌های دیجیتال صحیح وجود ندارد! واضح ست هر کس در‌پی تلفن هوشمند میباشد هم زمان پیرو دوربین دیجیتال نخواهد بود. پس این‌فعالیت مخاطب را از انگیزه اصلی خویش بدور نماید و CTR را کم کند. در فیض تایپ کردن یک تیتر بهینه سازی گردیده خوب می تواند کلید پیروزی ما باشد.

چرا بایستی از برچسب تیتر seo گردیده به کارگیری کنیم؟
در صورتی‌که بخواهیم از مزایای به کار گیری از تیتر‌ها بگوییم نباید از کاربردهای استعمال آن در مرورگر اینترنت، SERP (صفحه نتیجه ها موتور کاوش) و کانال‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر غافل شویم. در واقع در‌حالتی که عنوانی وجود نداشته باشد گوگل نمی‌تواند زمینه صفحه ها شمارا متوجه شود و در انتها آن را در چنگ استفاده کننده قرار دهد. (در صورتیکه برای‌تان سوال اتفاق افتاده که موتورهای کاوش چطور فعالیت می‌ نمایند نگران نباشید زیرا خوشبختانه پیش از این در مقاله‌ها میموس این مسئله را باز نگری کرده‌ایم.) پس تیتر‌ها یک کدام از مهم ترین اجزای صفحه های سایت شما میباشند.

برچسب تیتر در SERP:
در صورتی شما یک تایتل خوب تعیین فرمائید درصد بسیار بالایی از نرخ کلیک را به خویش اختصاص می‌دهید. به نمونه ذیل اعتنا فرمائید تا مضمون‌ این پاراگراف را بهتر اخذ فرمایید:

 

برچسب تیتر در مرورگرهای اینترنت:
تیتر نوشته ی علمی قادر است شرایط مکانی صفحه‌های شمارا مدیر نماید. به عنوان مثال در شرایطی‌که شما یک سری صفحه گشوده در مرورگر خویش دارید می توانید برای یافت کردن ورقه گزینه‌لحاظ از دربین صفحه های گشوده گردیده اسم تیتر خویش را فی مابین tabها بیابید.

 

برچسب تیتر در کانال‌های اجتماعی:
کانال‌های اجتماعی (به انگلیسی: social media) محبوبی مانند رخ‌بوک و توییتر از تیتر سایت برای به اشتراک‌گذاری پست‌های خویش به کار گیری می نمایند. پس بهتر میباشد توجه بیشتری در گزینش تیتر صفحه ها وبسایت خویش داشته باشید.

 

 

چطور یک تیتر seo خوب بنویسیم؟
مراقب تعداد کاراکترها باشید!
تعداد کاراکترهای شما می بایست میان 50 تا 70 باشد، چراکه ممکن میباشد گوگل آن‌ها‌را برش داده و آن لغات برش خورده که به‌چهره سه نقطه (…) اکران داده میشود، به عبارتی کلمه ها انگیزه شما باشد. یکی‌از شیوه های کشف کردن یک تیتر خوب، الهام تصاحب کردن از تارنما رقبایتان میباشد. همینطور میتوانید واژه کلیدی خویش را در گوگل کاوش فرمایید و تیتر‌های مطلوب خویش را باصرفه‌خیس نمایید.

 

واژه کلیدی تکراری به عمل نبرید.
یکی‌از نکات حائز‌ اهمیت در به کارگیری از تیتر‌ها این میباشد که شما نباید از تایتل‌های تکراری به کارگیری نمایید؛ چراکه گوگل قیمت متعددی برای آن ها قائل وجود ندارد.

 

از cannibalization یا این که رقابت با خودتان بپرهیزید!
معنی این کلمه و واژه به‌این معناست که سایتی برای یک کلمه و واژه کلیدی خویش تعدادی کاغذ را در گوگل منتشر میکند. این وبسایت بر این اعتقاد و باور میباشد که فعالیت صدق را در پیش گرفته! ولی در واقع وی با خودش رقابت می نماید و بخت بالا رفتن نرخ کلیک را از خویش می گیرد.

 

در تگ تیتر پیشنهادات شگفت انگیزی ارائه نمائید!
به عبارتی‌طور که میدانید اشخاص مدام در پی تخفیف دریافت کردن می‌باشند؛ پس در‌حالتی که بتوانیم تخفیفات را در تیتر‌های خویش جای دهیم امداد بسزایی در ارتقا نرخ کلیک کرده‌ایم. به عنوان مثال لپ تاپ ارزان یا این که تخفیف ویژه موبایل سامسونگ می توانند برای استفاده کننده بسیار دیدنی باشند.

 

مکان یا این که جامعه خاصی را انگیزه بگیرید.
از سایر نکات مهم در تایتل‌نویسی دقت به یک مکان مختص و یا این که یک جامعه معلوم میباشد. به عنوان مثال کلمه و واژه کلیدی شما اسباب و اثاث آرایشی‌ست پس بایستی بدانید خانم‌ها به عبارتی اشخاص خاصی می باشند که می بایست اضافه تمرکز خویش را روی آن ها قرار دهید. در شرایطی‌که هم بخواهیم مثالی برای تعیین تیتر براساس مکان بزنیم، می توانیم به واژه و کلمه کلیدی تلفن همراه غیر نقد در مشهد اشاره کنیم.

 

قیمت افزوده کالا خویش را در تیتر ذکر نمائید.
ارائه دادن یک خصوصیت یگانه در محصول ها و به‌فعالیت‌بردن آن در تیتر می تواند به ارتقاء نرخ کلیک سایت شما امداد بکند. به عنوان مثال ارسال سریع درب خانه؛ کلیدواژه‌ایست که قادر است وجه تمایزی دربین متاع تارنما شما با بقیه وبسایت‌ها تولید نماید.

 

فیض‌گیری
درحال حاضر دیدید که برچسب تیتر چقدر قادر است تاثیرگذار و کاربردی باشد. همانگونه که در ابتدا هم اشاره کردیم، تیتر نقش مهمی در محتوا و چشم شدن آن داراست. همینطور دریافتید که با تایپ کردن یک تیتر خوب و جالب می‌توانیم به سکو‌های بالا هم دست بیابیم چراکه مخاطبان اولی توشه تیتر شمارا می بینند پس بایستی آنقدر جنجالی و جالب باشد که دست مخاطب بی‌اختیار سمت کلیک روی لینک و پیوند سایت شما کشیده شود. اما که نباید از مسئله اصلی محتوای خویش غافل گردید و بایستی آن را توصیفی مطرح کنید که استفاده کننده بداند انگیزه تایپ کردن از این محتوا چه بوده و با تلاوت آن به چه چیزی می‌رسد. پس در حالتی که می‌خواهید یک تیتر عالی برای محتوای خویش بنویسید همین حال حاضر دست به فعالیت گردید و یک تیتر نامبر وان را برای محتوای خویش بنویسید. نگران نباشید در صورتی ایراد یا این که سوالی برای شما ساخت شد می‌توانید از نصیب نظر ها پرسش خویش را با ما میان بگذارید. مطمعن باشید خیلی سریع جواب شما‌را می‌دهیم:)

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 30 تير 1399 ساعت: 16:15


در‌این نوشته ی علمی ما راجع به مورد ها ذیل سخن خوا هیم نمود:
بهینه سازی کلاه سیاه چه چیزی است؟ و بهینه سازی کاران کلاه سیاه چه افرادی می‌باشند؟
معرفی یکسری تکنیک سئو سایت کلاه سیاه
چطور seo کلاه سیاه را به گوگل گزارش دهیم؟
چطور بهینه سازی کلاه سیاه می‌تواند شما و وب سایت شما‌را پایین تاثیر قرار دهد؟
آیا seo کلاه سپید خوب میباشد؟
شایسته ترین دسته بهینه سازی چه می‌باشد؟
بهینه سازی کلاه سپید
seo کلاه سیاه چه است و بهینه سازی کاران کلاه سیاه چه اشخاصی می‌باشند؟
seo کلاه سیاه در واقعیت به گروه کارهایی که انجام می‌گردد برای بالا آوردن درجه یک وب سایت البته از روش هایی که ربات ها و الگوریتم های گوگل یا این که بقیه موتورهای کاوش را گول بزند گفته می‌گردد. بهینه سازی کاران کلاه سیاه هم اشخاصی میباشند که مدام بدنبال کشف کردن راهی برای فریب دادن و بدور زدن موتورهای کاوش می‌باشند. ادله اینکه اشخاص بسمت seo کلاه سیاه میروند این میباشد که‌این جور از seo سریع خیس از دسته سپید یا این که white به پاسخ میرسد، ولی خطرناک نیز است! یا این که بهتره بگوییم که بسیار خطرناک میباشد! چرا؟ زیرا در‌حالتی که وبسایت شما بعنوان سایتی که از تکنیک سیاه به کار گیری مینماید به وسیله گوگل شناسایی شود، آن وقت شما در گیر جریمه گوگل یا این که به اصطلاح پنالتی میشوید و دیگر به‌این راحتی نمی توانید اعتماد گوگل را بدست بیاورید. در شرایطی‌که در زمینه‌ی جریمه های گوگل سوالی دارید میتوانید به نوشته‌ی علمی کلیه چیز در زمینه ی جریمه گوگل یا این که پنالتی گوگل مراجعه کنید.

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

برای ارتقا یا این که کاهش صدا از کلیدهای بالا و تحت به کارگیری نمایید.
تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه :
اما که سئوکارانی که بصورت black عمل seo وب سایت ها را انجام می‌دهند، از تکنیک های مختلفی استعمال می‌نمایند، چون الگوریتم های تازه گوگل روزبرور در درحال حاضر پیشرفت می‌باشند و از این تکنیک های سیاه خودداری می کند، البته ما در ذیل یک‌سری مثال از تکنیک هایی که بسیار گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد رو معرفی میکنیم، توصیه ما به شما این میباشد که بدنبال بهینه سازی کلاه سیاه نباشید تا از گوگل در امان باشید.

پنهان کردن پیوند و نوشته (Hidden Text or Links)
سوء به کارگیری از واژه کلیدی (Keyword Stuffing)
گزارش دادن رقبا (Reporting a Competitor)
seo منفی برای وبسایت حریف (Negative بهینه سازی)
به کارگیری از ریدایرکت (Sneaky Redirects)
به کارگیری از تکنیک Cloaking
استعمال از لینک و پیوند سازی کانال های (Private Blog Network)
به کار گیری از GPN (Guest Posting Networks)
خرید بک پیوند (Link Manipulation)
به کارگیری از مزرعه های لینک و پیوند (Link Farms)
سوء به کار گیری از Rich snippet markup
تولید کاغذ، زیردامنه و… با محتوای تکراری (ِDuplicate)
صفحه ها مخرب دربرگیرنده ویروس، ماینر و …
به چه شکل seo کلاه سیاه را به گوگل گزارش دهیم؟
برای اینکه بهینه سازی کلاه سیاه را گزارش دهید، شما به دو ادله نیاز دارید. او‌لین ادله این میباشد که ممکن میباشد رقیبان برروی وب سایت شما استارت به حمله کردن، کرده باشند یا این که اینکه آغاز به انجام بهینه سازی منفی (Negative بهینه سازی) جور زده باشند، در‌این‌صورت نیاز میباشد که شما به گوگل در زمینه ی این خلل گزارش دهید وگرنه ممکن میباشد گوگل همگی چیز را از دیده شما ببیند و شمارا جریمه یا این که به اصطلاح پنالتی کند، در حالتی‌که راجع به جریمه گوگل داده ها ندارید، به نوشته‌ی علمی کلیه چیز درباره‌ی جریمه گوگل رجوع نمایید. برای گزارش این اختلال به گوگل شما یک عمل می بایست انجام دهید و آن هم این میباشد که در وبمستر گوگل یک پوشه گزارش تهیه و تنظیم کنید و برای گوگل ارسال نمائید، اما اعتنا داشته باشید که کاهش مرتبه به زمان محدود بهینه سازی کلاه سیاه اکانت نمیشود و درصورتی که که از اینکه فردی حقیقتاً برروی وب سایت شما بهینه سازی کلاه سیاه انجام میدهد مطمئن نیستید، دست به نقل از به گوگل نکنید، زیرا به کارگیری نادرست و گزارش الکی به گوگل خودش جزو فعالیت های بهینه سازی Black به حساب آورده می شود.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 23 تير 1399 ساعت: 16:12


تاثیر سندباکس بر روی تارنما جدید تاسیس :
جواب Edward Sturm : اینجانب به وجود سندباکس ها اعتقادوباور ندارم ولی مطمئنا الگوریتم های دیگری مانند سندباکس موجود هست که به طور منحصر به فرد کیفیت وبمستر ها را نسبت به پوشش SERP مشخص و معلوم می نماید.

جواب Eric Sachs : اینجانب معتقدم سئو سايت که به صورت قطعی برای دامنه های تازه قبلی از اینکه بتوانند شانسی در چشم شدن ارگانیکی گوگل SERPS داشته باشند، یک زمان وقتی اثبات موجود است که ما آن را با تیتر سندباکس می‌شناسیم.

جواب Andy Crestodina :
در سیستم های کاوش ای، دامنه های نو قادر است اشکالات فراوانی را برای ما به وجود آورد این دامنه های تازه آنقدری اعتبار ندارند که بتوانند با دامنه های رقیبی که از قبلی مو جود بوده اند رقابت نماید با این هم اکنون می بایست خاطرنشان کرد که عملیات ایندکس سازی در همین مرحله به خواسته مرتبه سازی بهتر وبسایت انجام یافته میباشد.

دقیقا همان طور که شما از یک نوباوه ی نو به جهان آمده هیچگاه نصیحتی نمیخواهید ،وب سایت های نو متولد گردیده هم همچنین اند شما هیچوقت نمیتوانید به آن ها تماما اعتماد فرمایید و گوگل ابدا این وب سایت ها را به شما توصیه نخواهد کرد حتی درصورتی که هیچ الگوریتمی سندباکسی هم وجود نداشته باشد .

چرا نظریه ی سندباکس یک نظریه ی سنجیده میباشد ؟
نمودار ارگانیک ترافیک چرا نظریه ی سندباکس یک نظریه ی سنجیده میباشد ؟
نمودار ارگانیک ترافیک چرا نظریه ی سندباکس یک نظریه ی سنجیده میباشد ؟

قبلتر در پاسخ به اینکه مدرک جعبه چه است، عامل وجود سندباکس ها کاملا شرح داده شد . در رابطه با صدق وجود سندباکس ها می بایست اعلام‌کرد که به تعویق پرتاب کردن سکو بندی سایت شما به گوگل اذن می دهد تا کیفیت تارنما شما‌را معقول و با اسپم ها نبرد نماید وبسایتی که یک هفته از تشکیل آن قبل می‌تواند پس از این یک هفته وارد SERPs به مراد رقابت های جانور در مورد واژه و کلمه کلیدی شود و با رعایت بعضی از مسائل حساس می‌تواند حتی رقبای سابق را ناکامی دهد .

می دانیم که بک لینک و پیوند ها یک فاکتور اساسی در مرتبه بندی تارنما می باشند و میتوان اعلام‌کرد کمتر وبسایتی میباشد که از تاسیس آن یک هفته قبلی باشد و دارنده بک پیوند های کار کشته باشد.

 

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 170 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 17:12

توضیحات متا تحت عنوان یک متن تبلیغاتی کار می‌نماید و قادر است دقت بازدید کننده را به خویش جلب کند. به همین خیال مهم‌ترین بخش از بازاریابی موتورهای کاوش میباشد. تولید یک توضیح قانع سئو سایت کننده و دیدنی با به کارگیری از لغات کلیدی مهم می‌تواند نرخ کلیک بالاتری را از ورقه حاصل به دست آورد.
 
توضیحات متا می‌تواند هر طولی داشته باشد، البته موتورهای کاوش عمدتاً اسنیپت های طولانی تر از 160 کاراکتر را کاملا اکران نمی دهند. به همین خیال و خاطر به کار گیری از این مورد تحت عنوان محدوده مطلوب، هوشمندانه خواهد بود.
 
در نبود توضیحات متا، موتورهای کاوش، اسنیپت جستجویی را از دیگر موادتشکیل دهنده جان دار در ورقه تولید می نمایند. برای صفحاتی که لغت ها کلیدی و موضوعات مختلفی را انگیزه قرار میدهند، این یک تاکتیک دارای اعتبار به حساب آورده می شود.
 
ساخت سایت بهینه سازی گردیده
 
ساختار نشانی وبسایت
نشانی صفحه های وبسایت (URL ها) قیمت بسیار متعددی از بینش موتورهای کاوش دارا‌هستند. این نشانی ها در یک‌سری وضعیت مهم ظواهر میشوند:
 
از آنجایی که موتورهای کاوش نشانی ها را در نتیجه ها نشان میدهند، به کارگیری صحیح از آن‌ها می‌تواند بر روی نرخ کلیک و چشم شدن تارنما تاثیر بگذارد. این نشانی ها همینطور برای جايگاه بندی صفحه های آیتم استعمال قرار میگیرند و آنهایی که نامشان در برگیرنده کوئری های کاوش میباشد به طور کلی، سعی بهتری نسبت به بقیه وبسایت ها دارا هستند.
 
همان طور که می‌دانید نشانی های وبسایت در نوار نشانیِ مرورگر ها نیز نشان داده می‌شوند. اگرچه این مورد تاثیر بسیار اندکی بر روی موتورهای کاوش داراست، البته ساختار URL ضعیف میتواند تجربه کاربری را در مجموع نابود سازد.
 
نشانی بالا تحت عنوان انکر تکست آیتم استعمال قرار میگیرد که به وب سایت منبع اشاره دارااست. بدین ترتیب تولید یک URL خوب میتواند تاثیر مثبتی بر روی seo داشته باشد.
 
راهنمای ایجاد URL
خودتان را جای استفاده کننده قرار دهید و از حیث وی به نشانی تارنما و صفحه ها خویش نگاه نمائید. در صورتی بتوانید نشانی جان دار را به آسانی بخوانید و محتوای آن را حدس بزنید، URL شما توصیفی میباشد. نیازی وجود ندارد تمامی جزئیات را در نشانی خویش به فعالیت بگیرید، البته کارایی فرمایید مورد محتوا را با استعمال از آن در دست استفاده کننده قرار دهید.
 
نشانی های تارنما تان هر چه کوتاه خیس باشند، بهتر میباشد
در حالیکه URL های توصیفی بسیار مهم می باشند، نادر شدن اندازه آن قادر است نشانی ورقه را در حاصل کاوش کاملا اکران دهد. در‌این حالت به خیال سپاری نشانی و نسخه برداری کردن آن شل خیس می‌گردد.
 
به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی در نشانی وبسایت مهم میباشد (البته به کارگیری بیشتراز حد از آن قادر است خطرناک باشد)
چنانچه برگه شما واژه و کلمه کلیدی یا این که عبارت خاصی را انگیزه قرار می‌دهد، مطمئن باشید که آن را در نشانی خویش قرار داده اید. با این وجود بهتر میباشد به خیال و خاطر داشته باشید که به کارگیری بیش تر از حد از عبارات کلیدی برای سئوی تارنما شما خوب وجود ندارد و تاثیر معکوسی خواهد داشت.
 
طراحی وب بهینه سازی گردیده
مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 17 تير 1399 ساعت: 17:57


seo وب سایت شیوه کشف و رصد بک لینک و پیوند های نامناسب
در این نوشته‌ی علمی که جدیدا در سایت موز Moz منتشر شده است متخصصان سئو Moz به اهمیت شناسایی و مدیر اشکال بک لینک ها پرداخته شده است.

شناسایی بک پیوند های بد در یکسری سال قبل با به کار گیری از ابزارهای بهتر، فهرست‌های بک لینک بیشتر و افزایش دانش، امری عادی تر شده است، اما برای بسیاری از افراد در صنعت ما، هنوز به طور حرفه ای اجرا نشده می باشد. در حالی که سناریوی ایده آل داشتن یک مشاهده کرد حرفه ای نسبت به بک لینک ها و آماده کردن تک تک لینک و پیوند ها برای علایق مختلف می باشد، اما برای بخش اعظمی از مدیران  سئو سایت وب این فعالیت بسیار گران قیمت است (و البته بسیار سخت).

 

بک لینک و پیوند چه می باشد ؟


اصول اولیه شناسایی کیفیت بک لینک و پیوند
در گزینش اینکه آیا یک لینک و پیوند “بد” می باشد یا نه، و اینکه بایستی به طور کامل حذف شود، یک‌سری مولفه موجود است.

ما در بخشی از پروژه های خدمات سئو پیرو این هستیم که ریسک پذیر بودن یک لینک را اندازه گیری کنیم (یعنی احتمال اینکه گوگل بدین بک لینک و پیوند برچسب نامناسب بزند و اینکه ما چقدر به ارزش این بک لینک وابسته هستیم).

اجازه دهید من سه ادله متداول که به وسیله سئوکار ها برای تعیین این نمره (نمره ی ریسک پذیری) استفاده می گردد را بیان‌کنم: با ویرلن همران باشید:

 

معیارهای اعتماد برای گزینش کیفیت بک پیوند
تعدادی معیار در صنعت seo سئو وجود دارد که برای کمک به شناخت لینک و پیوند های نگران کننده به آسانی در دسترس میباشند. دو موردی که به ذهن اکثریت می‌رسد اغلب عبارتند از نمره دهی Moz Spam و Trust Majestic Flow . این دو ابزار سئو نمره دهی، در واقع به طور کامل متعدد عمل مینمایند. نمره دهی Moz Spam ، احتمال ممنوعیت یک دامنه را پیش بینی می‌نماید. و Trust Majestic Flow میزان اعتماد به یک دامنه یا ورقه را براساس کیفیت بک لینک ها، معین می کند. با وجود اینکه نتایج هر دو مختلف می‌باشند، هدف این است که به وبمسترها در شناسایی اینکه کدام تارنما ها قابل اعتماد میباشند کمک شود. با این درحال حاضر، با وجود اینکه اینها یک نقطه مقدمه خوب می‌باشند، ولی برای ارائه دادن یک تصویر واضح از اینکه آیا یک لینک و پیوند خوب است یا بد، کافی نیستند.

 

بک لینک رایگان


تولید محتوا جهت دریافت بهترین لینک
او‌لین چیزی که یک سئوکار می آموزد این است که با استعمال از ساخت محتوای ارزشمند و تکثیر آن در قالب رپورتاژ آگهی در سایت هایی که اتوریتی و بازدید بالایی دارند، می اقتدار بهترین سیرتکامل بک لینک و پیوند را بدست آورد و درجه بندی وب سایت در نتیجه ها جستجوی گوگل را ارتقا داد. دومین چیزی که آنها خاطر می‌گیرند این است که استفاده از محتوای بی کیفیت و دریافت بک پیوند در قالب تبلیغات متنی، می تواند مجازات و ضرروزیان به یار داشته.

احتمال اینکه یک وب مستر محتوایی باارزش برای یک بک لینک ارائه دهد، بسیار نادر است، زیرا تولید محتوا بصورت حرفه ای به خلاقیت بالایی نیاز دارااست و بهینه سازی بیش تر از حد میتواند مضر باشد. به این ترتیب، چگونه ما می‌توانیم سعی بازنویسی محتوای یک لینک و پیوند را اندازه گیری کنیم؟

 

خرید بک لینک با قدرت معدود را برنامه خود خارج نمایید
در نهایت، پیوند های معدود اقتدار با اتوریتی پایین نگران کننده میباشند. یک لینک خوب می بایست از یک ورقه توانمند با اتوریتی بالا ، بیرون آمده باشد.

باید توجه کنید که در شرایطی‌که تفاوت دربین قدرت دامنه Da و قدرت صفحه Pa ، زیاد باشد، می تواند نگران کننده باشد. این یک نماد ی خوب نیست و ارزش در نظر به دست آوردن را دارااست. این نماد را در برخی از اسپم ها می توان به طور صریح روئت کرد.

پس، اجازه دهید به چگونگی تجزیه و تحلیل سریع backlink ها بپردازیم.

 

داده های بک لینک ها را دریافت فرمایید
در نوشته ی علمی تاثیر بک لینک در seo سایت گفتیم که او‌لین و عادی ترین قدم ، دریافت اطلاعات بک پیوند از طریق یک لینک و پیوند اکسپلورر است. با نزدیک به ۳۰ تریلیون لینک و پیوند در فهرست ها شما می توانید به راحتی اکثری از لینک های بد را شناسایی نمائید. به عنوان مثال می‌توانید از پیوند اکسپلورر موز Moz استعمال کنید. برای آغاز، از قسمت Link Explorer> Inbound Links section دیدن کنید و دامنه یا ورقه ای که می خواهید تجزیه و ارزیابی کنید را وارد کنید.

آموزش سایت موز Moz

از‌آنجا‌که موز Moz با بک لینک و پیوند هایی که دنبال نشده اند Nofollow link کاری ندارد، شما میتوانید فیلتر «دنبال شده ها follow link » را تنظیم فرمایید. موز Moz بک لینک و پیوند های حذف شده را نیز بازبینی نمی کند، به این ترتیب می توانیم شرایط بک پیوند را به وضعیت «فعال» تنظیم کنیم…

فراگیری وب سایت موز Moz

وقتی که این فیلترها را تنظیم کردید، بر دکمه “Export” کیلک نمایید. شما با تعدادی گزینه مواجه خواهید شد. در شرایطی‌که وبسایت تان کمتر از ۱۰۰۰ لینک و پیوند دارااست، پیش بروید و دانلود فوری را تعیین فرمائید. با این حال، در‌حالتی که تعداد لینکهای شما طولانی تر می باشد، شرایط مطرح ترین تنظیم را گزینش فرمایید تا بهترین دامین که به شما لینک داده اند را نمایش دهد و جهت دریافت دانلود صبر داشته باشید. در همین فعلا می توانیم سراغ فرایند دیگر پروژه برویم، اما قطعا شما هم نمی‌خواهید لینک و پیوند های بد را جا بیاندازید، پس یعنی باید همگی ی پیوند ها را بازنگری نمائید.

اکثری از سئوکار ها در این مرحله توقف می کنند چرا‌که قبلا اطلاعات مورد نظر را تا حدودی دریافت کرده اند. اما هدف ما این می باشد که مراحل بعدی را نیز دنبال کنیم تا صلاحیت محتوای یک لینک و پیوند را نیز باز‌نگری کنیم.

 

محتوای بک لینک یا انکر تکست (متن پیوند)
دریافت لغات هایپر پیوند (انکر تکست (متن لینک))شده از اکسپلورر لینک بسیار عادی می باشد. ورقه Explorer> Anchor Text را مشاهده کنید و دکمه Export را بزنید. فیلترهای اضافی در اینجا ما یحتاج نیست.
شش

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 173 تاريخ : شنبه 14 تير 1399 ساعت: 15:01

 به هیچ وجه اسکن برداری نمیشوند.

قادر است از منابع انگلیسی تحقیق و بعد از آن ترجمه شود یااینکه به طور تماما تحقیقی از نخست تا پایان نوشتن شود یا این که اینکه تلفیقی از نوشتن و ترجمه باشد، که تعیین با شما میباشد.
کلیه نکات سئوی مبنا در ایجاد محتوا (چگالی کلمه ها کلیدی اصلی و فرعی، سرازیر بودن محتوا، تیتر بندی، به کار گیری از لغت ها کلیدی دارای ربط و پباده سازی عنوان ها دارای ربط، اینکه در لید (دو گزاره نخستین) باید عبارات کلیدی مصرف شود و اینکه در اولِ جمله ها لغت ها کلیدی خرج شوند) رعایت میشوند.
ویراستار seo فعالیت بعداز تالیف کننده سئو سایت بر روی محتوای ایجاد گردیده ویراستاری می‌نماید.
درهر محتوا دست‌کم یک عکس دارای ارتباط سرچ و درج می‌گردد.
آرم گذاری ها (ویرگول، نقطه، بولت و شماره گذاری ها) در ایجاد محتوا رعایت می گردد.
امروز ساخت محتوای وبسایت خویش را به ما بسپارید و فردا را رهبری فرمائید

کافی میباشد در سایت نام نویسی نموده و توصیه ایجاد محتوا خویش را تثبیت کنید تا در کمتر از چهار دقیقه مشورت اخذ نمائید و به شما اعلام هزینه شود تا شل تصمیم گیری بفرمایید.

تثبیت پیشنهاد ایجاد محتوا
برای مشاهده مخارج ساخت محتوا کلیک فرمائید
کادو رایا مارکتینگ به شما
از آنجاییکه ارائه محتوای باکیفیت (از لحاظ اسکن نبودن، اقتدار انتقال مفاهیم، بهینه سازی و تخصصی بودن) مطرح ترین گرفتاری رایا مارکتینگ می‌باشد، همواره خودمان را در معرض آزمایش شما کارفرمایان بلندمرتبه قرار می‌دهیم. از این رو میتوانید درخواست مثال محتوای مجانی با واژه و کلمه کلیدی یا این که تیتر مد نظرتان را بدهید تا بعد از اخذ یک تا دو مثال محتوا به راحتی بتوانید تصمیم گیری بفرمایید.

فرم درخواست محتوای کادو
نشانی وبسایت جهت بازنگری متخصص بهینه سازی
نشانی وبسایت خویش را وارد نمایید
شماره تماس جهت پیگیری
شماره تماس خویش را وارد نمایید
سفارش رایا مارکتینگ به شما:
ساخت محتوا را دور از شوخی بگیرید، همگی سایتهای برتر مثل دیجی متاع، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با ساخت محتوای یونیک و فراوان به برد رسیدند، شما نیز با گزینش استراتژی صحیح و ایجاد محتوای منظم و مداوم میتوانید شرایط بازاریابی اینترنتی خویش را افزایش دهید.

گویش هایی که در ساخت محتوا پوشش داده می گردند:
ساخت محتوا به گویش فارسی
ایجاد محتوا به گویش انگلیسی
ایجاد محتوا به لهجه فرانسه
ایجاد محتوا به لهجه ترکی آذربایجانی
ساخت محتوا به گویش ترکی استانبولی
ایجاد محتوا به گویش عربی
ساخت محتوا به گویش روسی
سرویس ها ایجاد محتوا در مورد های تخصصی پایین ارائه میشود:
ایجاد محتوا برای وبسایت های فروشگاهی
ساخت محتوا برای تارنما های توریسم
ساخت محتوا برای تارنما های خدماتی
ساخت محتوا برای تارنما های علمی
ایجاد محتوا برای وب سایت های آموزشی
ایجاد محتوا برای تارنما های خبری
ایجاد محتوا برای وبسایت های فرهنگی
ایجاد محتوا برای وبسایت های مذهبی
ساخت محتوا برای وبسایت های سرگرمی
پیشنهاد ساخت محتوای متنی دربرگیرنده پروسه پایین می‌شود:
انتخاب کلیمات کلیدی یا این که عنا وین محتوا ها که به وسیله شما یا این که رایا مارکتینگ انجام می‌گردد (این سرویس ها بدون پول میباشد)
نوشتن یا این که ترجمه که به وسیله تالیف کننده های رایا مارگتینگ انجام می‌شود.
ویراستاری از حیث بهینه سازی که بوسیله ویراستاران سئوکار رایا مارکتینگ انجام می‌گردد.
ویراستار مسلط بر فروش (این ویراستار باید بر فروش یا این که همگی جزئییات کسب و عمل مسلط باشد) که بوسیله صاحبان کسب و عمل یا این که کسانی که احاطه کافی دارا‌هستند، باید صورت بپذیرد.

سئو سایت

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 12 تير 1399 ساعت: 21:50

در پباده سازی Landing Page بهتر میباشد که هیچ‌سیرتکامل لینک و پیوند فرنگی قرار داده نشود به دلیل آنکه ممکن میباشد استفاده کننده را از انگیزه اصلی بدور نماید و به سایتی که پیوند آن موجود هست برود.

کاغذ فرود صرفا جهت کسب اطلاعات به طور یک طرفه از یوزرها وجود ندارد بلکه نوعی تبادل داده ها میباشد، در حالتی‌که شما فقط بخواهید تنها داده ها اخذ فرمائید و هیچ چیز بدون‌پول و ارزشمندی به یوزرها کادو ندهید، در‌این‌صورت‌ آن‌ها هم به احتمال زیاد همین موضع‌گیری را نسبت به شما خواهند داشت. طریق‌های بسیار متعددی برای تشویق بازدیدکنندگان به ارائه داده ها موجود است، به عنوان مثال در عوض دادن سئو سايت  پست الکرونیکی به وسیله استفاده کننده یک کد تخفیف یا این که کادو‌ای گرانبها و کلا امتیازی گران بها به آن‌ها داده شود که تنها اختصاصی خودشان باشد، همینطور بایستی در حین ایجاد لندینگ پیج بستری آماده شود تا استفاده کننده از درج داده ها خویش بیم نداشته باشد و محفوظ ماندن داده ها را شم نماید تا بتواند بیش تر ترغیب به دادن داده ها خودشان به صورت درست باشند.

انگیزه‌های مختلفی ممکن میباشد یک لندینگ پیج داشته باشد، مانند دانلود کتاب الکترونیک بدون‌پول، نام نویسی در وبینار، ارشاد خرید و استعمال از فرآورده، اشتراک مجله و … که بایستی متناسب با انگیزه تولید لندینگ پیج را رمز گرفت، به بیانی دیگر، می بایست بسته به انگیزه ما پباده سازی لازم یک برگه فرود فیس بگیرد.
یکی‌از شایسته ترین راه و روش‌امور برای ارتقا نرخ تبدیل و وصال به انگیزه در برگه فرود، این میباشد که تا می توانید فرآیند تثبیت‌اسم در حین تولید کاغذ فرود، برای یوزرها را کمتر، بی آلایش و سریع نمائید. هرچه روند تثبیت‌اسم بیش تر باشد، استفاده کننده تمایل کمتری برای مالامال کردن داده ها خویش خواهد داشت. پس برای پباده سازی یک ورقه فرود برنده، مراحل‌ای را ترتیب دهید که بازدیدکننده با یک کلیک بتواند در آن تثبیت‌اسم نماید و این قضیه قادر است تجربه کاربری را بهبود ببخشد.
از محتوای اسکن در لندینگ پیج به کار گیری نکنید، استعمال نکردن از سایر محتوای صفحه های تارنما، فعالیت مشکلی به حیث می رسد. البته قیمت آن را دارااست، یکی‌از راه حل‌های مطلوب و هوشمندانه، در استعمال از متن‌های نسخه برداری به کارگیری آنان در تصاویر یا این که کلیپ میباشد.
پیام خویش را تکرار نمایید. در معاش روزانه شاید تکرار، معنی چندان خوشایندی نداشته باشد، با این‌وجود، رابطه میان برگه فرود و تکرار پیام می تواند روشی بی‌نظیر برای تأکید روی یک نکته‌ یا این که خصوصیت کلیدی در تجارت شما باشد. اینکه شما متنی مختص را در نصیب‌های متفاوت به طرز‌های جالب تکرار فرمائید منجر می شود آن متن ملکه ذهن استفاده کننده شود. و مطلقا میدانید که در حالتی که محصولی، متنی، عکسی، یا این که هر چه در ذهن کاربری به صورت مثبت تثبیت شود سبب تولید تبلیغات کلامی گردیده و انگیزه شما‌را توسعه میدهد. به حقیقت چه تبلیغاتی کار کشته‌خیس از تبلیغات کلامی میباشد؟
سرویس ها یا این که اطلاعاتی را به بدون‌پول در دست یوزرها بگذارید. ارائه چیزی با ارزش به صورت بدون‌پول و یا این که کادو برای بعضی اشخاص شگفت‌آور میباشد، انجام این فعالیت بخصوص در یک برگه‌ی فرود می تواند هدف‌ی فوق‌العاده‌ای برای یوزرها به شمار رود. اینکه مدیریت تارنما به‌این نکته پی پیروزشود که گرانبها‌ترین سرمایه‌ی وی مشتریان وی میباشند خیر محصولاتی که برای فروش دارااست منجر برد وی در اهدافی می‌گردد که در صفحه ها فرود مخفی میباشد.
به تعهدات خودتان پایبند باشید. عهد و پیمان دادن برای موردها متعدد به یوزرها جزء راه و روش‌شغل های کارکشته میباشد، که سبب ساز میشود ریسک انجام همت پیشنهادی، برای مخاطب ذیل بیاید و همینطور تعهدات شما سبب ساز می گردد که مخاطب درباره با همیاری با شما شم امنیت بیشتری داشته باشد و برخی تردیدها و موانعی که بر راز خط مش وی موجود است برطرف شود. به صورت نمونه اینترنت‌وب سایت Halevy Life، یک سالن ورزشی محرمانه در نیویورک میباشد و در ورقه فرود خویش متنی نوشته بود: Halevy Life Fitness Guaranteed به معنای برنامه‌ی تن‌سازی گارانتی گردیده‌ باشگاه Halevy Life. این یک پیشنهادی منحصر به فرد میباشد. یعنی در‌حالتی که فردی عضو این باشگاه شود و بعد از گذراندن زمان، به فرم گزینه انتظار خویش نرسد، این باشگاه وفادار می شود که هزینه‌ی او‌را برگرداند؛ این سبب ساز میشود که باشگاه Halevy Life صرفا باشگاه تن‌سازی فردی در سرتاسر جهان باشد که گارانتی برگرداندن هزینه را دارااست. پر‌نور میباشد که تعهدی که می‌دهید می بایست وجاهت و شایستگی لازم را داشته باشد. تعهدی که به وسیله این باشگاه داده‌شده‌است، سفارش بسیار جذابی میباشد و باعث شده‌است رئیس این باشگاه در راءس اعتنا عوام مردم قرار گیرد.
از اعداد و ارقام به کارگیری فرمایید، آیا می‌دانستید، یوزرها ۲۹۵ برابر کمتر از شما رغبت دارا هستند که‌این نوشته ی علمی را بخوانند؟ ارائه‌ی اعداد و ارقام میتواند راهکار بی‌نظیری برای جلب‌اعتنا مخاطب باشد، به این ترتیب افزودن یک آمار جالب در برگه‌ی انگیزه بسیار به نفع تجارت ماست.
از ویدیو ویدیو‌ها به کار گیری نمایید، استعمال از یک کلیپ می تواند ابزار قابل قبولی برای جلب‌دقت بازدیدکننده و ترغیب وی به کلیک روی محتوای مربوطه باشد. زمان‌عصر این ویدیو میتواند عاملی گزینش‌کننده باشد. کلیپ در لندینگ پیج قادر است یک روءیت کرد کلی و خیر و خوبی را به استفاده کننده بدهد. این تکنیک روی ترازو نرخ تبدیل استفاده کننده به مشتری تاثیر بسیار مثبتی میگذارد. از طرفی به یاری ویدئوها، انتقال داده و داده ها ریلکس‌خیس می گردد.
پرسش و جواب راهکاری مؤثر میباشد، تشخیص نیت استفاده کننده برای ورود به صفحه ها فرود، عاملی اساسی میباشد. وقتی که متوجه این نکته گردید که چه چیز استفاده کننده را به‌سوی برگه‌ی انگیزه شما جذب نموده است، میتوانید طی یک مبادرت پیشگیرانه، سؤالاتی که ممکن میباشد برای استفاده کننده پیش بیاید را جواب دهید.
از سرنخ‌های جهت‌دار به کار گیری نمائید، یک ورقه‌ی انگیزه که به‌خیر پباده سازی‌گردیده باشد، به‌وضوح نشان می دهد که استفاده کننده می بایست کجا را کلیک نماید یا این که داده ها خویش را وارد نماید. بااین‌اکنون می‌قدرت از مکان نما‌ها برای وضوح اضافه بهره برد. جهت‌دار کردن برگه فرود حتی به‌طور ظریف بوسیله نشانگرهای حرارتی (که معیار و مسیر نگاه تماشاچی روی تصویر و ارتفاع برهه زمانی نگاه او‌را نشان میدهد) موردبررسی قرارگرفته میباشد. حاصل به‌دست‌آمده نشانگر توان این سرنخ‌ها برای جلب‌دقت مخاطب میباشد. اعتنا فرمایید:
heatmap کردن برگه فرود
به مسیر نگاه خویش در عکس سمت راست دقت فرمایید، بیشترین دقت را داشته میباشد.
درین دو تصویر تفاوت حضور و عدم حضور سرنخ‌های جهت‌دار را در یک تبلیغ شبیه مشاهده میکنید. قسمتی که به رنگ قرمز‌رنگ درآمده میباشد نشانگر این میباشد که یوزرها به دوران طولانی‌تری به آن نقطه نگاه کرده‌اند. به نصیب‌هایی که یوزرها دقت بیشتری به آن ها کرده‌اند اعتنا فرمایید؛ در تصویر سمت راست نسبتاً کلیه‌ی نصیب‌ها (به‌جز تن بچه که انگیزه اصلی ما وجود ندارد) بیش تر از عکس سمت چپ آیتم اعتنا قرارگرفته میباشد. پس به طریق چینش المان‌ها و جهت آنان در طول ایجاد لندینگ پیج بسیار اعتنا نمائید به دلیل آن که یک تغییر و تحول جزئی قادر است مارا بسیار به انگیزه بدور یا این که نزدیک نماید.

به رنگ‌ها دقت نمائید، هنگامی که حرف از صفحه های فرود به در بین میاید، رنگ‌ها یکی فاکتورهای اساسی برای انتقال پیام میباشد و میتواند تأثیر اکثری بر پیروزی ورقه انگیزه داشته باشد. تعیین رنگ در حین ایجاد لندینگ پیج فقط به خصوصیت‌های زیباشناسی و یک پباده سازی دیدنی مربوط نمیشود، گرچه این دلیل بسیار مهمی میباشد.
خالی ماندن بعضا فضاها در پباده سازی صفحه ها فرود اشکالی تولید نمی‌نماید، بدترین لندینگ پیج‌ها، برگه‌های بسیار نا مرتب می باشند. این صفحه های همت میکنند تا جایی که می توانند داده ها مرتبط با مارک خویش را در برگه فرود جای دهند و آن‌قدر مطالب متعددی را در آن می‌گنجانند که برای خواننده گنگ و حیران‌کننده می شود. مشخصاً این، آن چیزی وجود ندارد که بازدیدکننده به دنبالش می‌باشد. به کار گیری از خلأ در Landing Page، باعث می‌گردد که‌این ورقه آراسته به حیث آید و اعتنا به‌سوی مطالب و موادتشکیل دهنده مهم آن جلب شود.
احساسات مشتریان را تحریک فرمایید، تحریک احساسات مشتری، یکی‌از قدرتمندترین ابزارهایی میباشد که می توانید به واسطه‌‌ای آن بر تأثیرگذاری مارک خویش بیفزایید. برای مثال به کار گیری از طفل برای اخذ امداد‌های خیریه و یا این که بیماری‌های لاعلاج قادر است تأثیر خیر بر احساسات بازدیدکنندگان بگذارد.
در لندینگ پیج خویش از نشان‌های اعتماد به کارگیری فرمایید. در اکثری از تکنیک‌های بالا، نحوه‌هایی از جذب اعتماد یوزرها را مشاهده کردید، البته مطمئناً بها این را داراست که یک قسمت بدون نقص را به آنها اختصاص دهیم. نشان اعتماد یک کدام از قدرتمندترین عناصری میباشد که می توانید از آن در کاغذ‌ی انگیزه خویش سود ببرید. نشان اعتماد گونه های مختلفی دارااست، به عنوان مثال: لوگوی برندها، نشان همیاری، نظرها یوزرها، پیشنهاد و پیشنهاد، نشان اعتماد الکترونیک (ای‌آرم و …)، گارانتی و ضمانت و در سازمان‌های دارای اعتبار. پیرو اضافه در رابطه این نشان‌ها حرف می کنیم.
اضافه کردن لوگوی برندها و نشان‌های همیاری در برگه فرود، یک نحوه عالی برای به اکران گذاشتن متقاضی ها دارای شهرت کسب‌وکار شماست. بخش اعظمی از اینترنت‌وبسایت‌ها از این شیوه برای به فیس کشیدن پوشش‌های خبری در مورد مارک خویش به کارگیری مینمایند.
ایده ها یوزرها و سفارش‌ها بسیار میتواند گزینه اعتنا قرار بگیرد. بازاریابی دهن‌به‌دهن یکی تأثیرگذارترین اشکال بازاریابی میباشد، بخصوص در شرایطی که اکثری از یوزرها تجربه‌ی خریدهای اینترنتی خویش را از یک اینترنت‌وبسایت بخصوص در رسانه‌های اجتماعی بازگو نمایند. بدین ترتیب در صورتی از چنین امتیازی برخوردار می‌باشید مسلماً از آن در ورقه‌ی انگیزه خویش منفعت بگیرید.
گهگاه ممکن میباشد تکنیک‌ های بالا با هم به صورت ایده‌آل مطابقت و همخوانی نداشته باشند.پس بهتر میباشد یکسری نسخه از ورقه‌ فرود خویش را پباده سازی کرده و گزینه نظارت قرار دهید و با یکدیگر مقایسه فرمایید. گاه پیش می آید که برخی تکنیک‌ها با بعضا هدف ها هم خوانی ندارند. براین اساس در صورتی به‌این قضیه تردید دارید، مطلقاً این مقایسه را انجام دهید و به احتمالات اکتفا نکنید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 11 تير 1399 ساعت: 21:28

 به كارگيري از محتواي تصويريبا وجود اينكه محتواي متني براي ايندكس شدن در موتورهاي كاوش مناسب مي باشد ، اما همیشه محتواي تصويري براي مخاطبان دوست داستني خيس بوده مي باشد. به طور طبيعي ۹۰ درصد اطلاعاتي كه در مغز ذخيره ميگردند به صورت تصويري مي باشند و با اعتنا به‌اين زمینه محتوايي كه در آن از تصوير استفاده شود ۹۴ درصد بيش خیس از ديگر مطالب بازديد كننده را به سمت خويش جذب ميكند.

seo سايت
يك كدام از تحقیقات MarketingSherpa دراين باره نشان  سئو سايت  مي‌دهد معمولي ترين شيوه ايجاد محتوا توليد محتواي تصويري ميباشد. اينفوگرافيك ها در كنار محتواي متني بسيار ديدني و موثر واقع ميشوند ، به دليل آن كه افراد نخست با نگاهي اجمالي به آن مي‌توانند پيش قضيه ي جامعي از موضوع گزينه دعوا پيدا نمايند و آن گاه به خواندن جزئيات نوشته ي علمي بپردازند. در شرایطی‌که كه متن هاي بدون تصوير معمولا مخاطب را جذب نكرده و بخش اعظمي از افراد حوصله ندارند به صورت خلاصه وار متن را گشوده بيني كنند.
۶- وبلاگ ويدئويي ایجاد نمائيدويديو ساختن نيز يكي شیوه هاي ایجاد محتواي كيفيت بالا ميباشد. طي بازبيني هاي انجام شده ۷۸ درصد اشخاصي كه به اینترنت پرسرعت دسترسي دارا‌هستند دست‌كم هفته اي يكبار به صورت آنلاين ويديو تماشا مي‌نمايند و ۵۵ درصد اين افراد روزانه از اين ويدئوها بازديد مي‌كنند.
توليد وب لاگ ويدئويي فعاليت هزينه بر يا اين كه زمانگيري نیست. لبريز كردن كليپ كوتاه بسيار معمولي مي‌باشد و حتي مي قدرت با دوربين هاي غير حرفه ای يا اين كه حتي دوربين هاي گوشي نيز اين فعاليت را انجام بخشيد.
بلاگ هاي ويدئويي كمترين بازنويسي را دربرگيرنده مي گردند، شما حتي ميتوانيد ويدئوهاي خويش را به صورت بي واسطه روي وبسايت هايي مانند يوتيوب منتشر نماييد. يك كدام از تحقیقات Animoto حاكي از آن میباشد كه ايجاد كليپ ميتواند تا ۷۳ درصد موجب خريد کالا يا اين كه پيشنهاد سرويس ها از جانب بازديد كننده شود.
بازاريابي محتوا، ایجاد محتوا، مدير محتوا
۷- اهداف محتواي خويش را تغيير‌و تحول دهيددر شرايطي كه كشف كردن قضيه مورد نظر و تحقيق و بازبيني آن براي شما خيلي وقت گير می باشد ، مطالب مختلفي كه تا شرايط فعلي ايجاد نموده ايد عده بندي و براي انگيزه و آیتم مورد نظر خويش آن ها را دسته بندي نمائيد. براين پایه پكيجي از مطالب متفاوت حول محور مشخص خواهيد داشت.
گشوده نگري مجدد پست هاي قبل و دستكاري و آپ تو ديت رساني آن ها ميتواند طريق ديگري براي تغيير‌و تحول انگيزه محتوا باشد. بازنويسي محتواي پیشین بوسيله ي نتیجه ها تازه به دست آمده و شیوه هاي نوين علاوه بر اينكه بسيار كارآمد مي باشد ، آسوده و سريع انجام ميگيرد.
فيض گيريبازاريابي محتوا اكنون يكي‌از اجزاء بهینه سازی به اکانت آورده مي شود. بنابراين علاوه بر مخاطبان كهن ، بازديدكنندگان جدید نيز به اشتراك گذاري مطالب تشويق مي‌شوند. براي تجارت هاي كوچك تثبیت جایگاه و آپ ديت رساني نظر ها و ايجاد محتوا به صورت منظم فعاليت دشواري مي باشد. در كل فهم استراتژي هاي ايجاد محتواي مناسب و همگام بودن با آخري تاكتيك هاي جذب مشتري شايسته ترين مسير براي ارتقاي رده و تثبیت شرايط تجارت شماست.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 152 تاريخ : چهارشنبه 11 تير 1399 ساعت: 21:16

 وقتي نوبت به بهینه سازي موتور کاوش يا به عبارتی بهینه سازی مي برسد، تعیین تگ هاي مناسب براي سرفصل و تیترمضاعف پيچيده مي شود .ولی هيچ تاکنون با خویش تان اندیشه كرده ايد كه استدلال اهميت اين تگ ها در seo اینترنت سايت چيست؟به عبارتي طور كه مي دانيم، بهینه سازی يك استارتژي بازاريابي اينترنتي مي‌باشد كه با به کار گیری از رويكردهاي متعدد به باصرفه سازي و جستجوي مالامال سرعت اینترنت سايت شما و همچنين افزايش اعتبار مشتريان بالقوه مي پردازد .

اينترنت مكاني از اطلاعات  سئو سايت نامحدود مي باشد . از اين رو، جستجوي تك تك داده ها در بازه زمانی زماني فراوان سريع، پاره اي بحران برانگيز ميباشد . به همين دليل بازاريابان فن اي از راه و روش بهینه سازي موتورهاي کاوش براي يافتن سرعت بالا خيس داده ها به وسيله يوزرها فايده مي مارك .
صحیح مثل اين مي ماند كه شما به كتابخانه مراجعه كرده و در دربين انبوهي از كتاب ها، به جستجوي كتابي مختص مي پردازيد . در قضيه بهینه سازی، با استعمال از نقشه هاي ديجيتالي، مي توانيد مدل اطلاعات خويش را در اینترنت اینترنت سايت وارد كرده و اين كار را با به كار گيري از تگ ها و هدرها انجام مي دهيد .


تگهاي بهینه سازی به چه معني می‌باشند؟
وقتي نوبت به اينترنت مي برسد با صفحات متنوعي از داده ها گوناگون روبرو هستيم . طبقه بندي اين اطلاعات مضاعف دشوار و معضل برانگيز ميباشند .
تگ ها ياري مي نمايند موتور کاوش، صفحات ويژه و يا مقوله هايي را پيدا كنند كه بهترين پيامدها را در بر دارند .


تگتايتل
تگتايتل در seo سايت

صحيح نظير اين است كه هنگامي به كتابخانه مراجعه كرده و درخواست كتاب خاصي داريد، مسئول كتابخانه با گونه بندي هاي گوناگون، كتاب زمینه نظرتان را خيلي سرعت بالا خيس در اختيارتان قرار مي دهد .
seo با ايجاد يك نقشه ديجيتالي، به كاربران كمك مي نمايد تا مفاهيمي را كه علاقمند به آن می باشند، بسيار پرسرعت خيس پيد وعظ مي كرد نمايند . اين فعاليت با به کارگیری از تگ هاي گوناگون و بهينه سازي هاي قانونمند انجام مي گيرد .


تگهدر(Header Tags)

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 9 تير 1399 ساعت: 19:28

نمره اسپم یا این که spam score یکی مهم‌ترین خصوصیات برای seo تارنما میباشد که نشان دهنده امتیاز گوگل به یک‌سری خصوصیت ممنوعه مشترک میباشد که به همگی وب سایت ها با این خصوصیات این امتیاز را تخصیص می دهد.

نمره اسپم یا این که spam score بالا برای وبسایت شما، یا این که سایتی که در‌پی آن می باشید، بدین معنی وجود ندارد که‌این وبسایت در کل اسپم میباشد بلکه سئو سایت   این آرم ای میباشد که شما بایستی پژوهش ها بیشتری درباره‌ی کیفیت و رابطه با وبسایت انجام دهید.

اسپم اسکور چه می باشد

 

شما می‌توانید امتیاز اسپم را از روش ابزار Link و از روش زبانه Links در کمپین Moz Pro دسترسی پیدا فرمایید.

اولی چیزی که مشاهده میکنید، امتیاز اسپم سایتتان در سوی راست منو میباشد که برای شما آورده شده‌است.

1-30٪ ترازو اسپم ذیل

31-60٪ ترازو اسپ میانگین

61-100٪ ترازو اسپم بالا

روش استعمال از نمره اسپم
امتیاز منفی یا این که بالای اسپم شما به‌این مضمون‌ وجود ندارد که وبسایت شما حتما اسپم میباشد. این درصد نشان دهنده طیف گسترده ای از سیگنال های بالقوه ای میباشد که دارنده توان مقداری می‌باشند. پس در شرایطی که گوگل شما‌را مجازات نکرده میباشد طبیعتا نباید نگرانی خاصی از بابت امتیاز spam score خویش داشته باشید. اما بایستی ازاین درصد برای انتخاب کیفیت پیوند های محل ورود به وبسایت خویش به کار گیری فرمائید چون به شما یک سیگنال می‌دهد تا بتوانید انتخاب فرمایید کدام لینکها نیاز به باز بینی اضافه و شاید حتی حذف داشته باشند.

امتیاز بالای اسپم به بقیه وب سایت ها هم در معنای اسپم بودن وب سایت مقصد وجود ندارد. و صرفا بیان گر این زمینه میباشد که برخی از شاخصه های کیفی در وب سایت مقصد رعایت نشده میباشد که دراین‌صورت ترجیحا لینک و پیوند داده گردیده به تارنما مقصد بهتر میباشد حذف شود.

تشخیص اسپم بودن وبسایت

تشخیص اسپم بودن یک وبسایت
سیگنال های تاثیر گذار بر روی spam score یک وب سایت
یکی دست اندرکاران گزینه باز‌بینی تاثیر نمره اسپم بر تعداد صفحه های یک وبسایت بوده میباشد چون معمولا وبسایت هایی که تعداد صفحه های داخلی یه خرده دارا هستند نمره اسپم بالایی دارا هستند.
TLD دامنه های اسپم معمولا به طور (e.g. .info, .cc, .pl, etc) است.
ارتفاع اسم دامنه معمولا مشابه به وبسایت های اسپم تعیین شده‌است.
اسم دامنه دربرگیرنده اعداد و ارقام میباشد مانند اکثری از وبسایت های هرزنامه یا این که اسپم
یکی‌از دیگر از خصوصیت های تارنما های اسپم این مورد میباشد که از فونت های مختص به کارگیری نمی کنند مثلا Google Font API

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 13:27

بعداز کندو کاو های بسیار بلاخره متخصصین seo پی بردند که دو فاکتور اصلی که برای فلوریدا بسیار دارای اهمیت میباشد به کارگیری از تکنیک بک پیوند سازی برای سایت ها و ساخت محتوای بسیار کیفیت بالا استو

بک لینک و پیوند در واقع یکی تکنیک هایی میباشد که برای تمام وبسایت ها لازم و ضروری می‌باشد که به شما در بدست آوردن جايگاه و رده مطلوب در حاصل گوگل یاری اکثری می‌کند. همان طور که اشاره کردیم به کار گیری از بک لینک و پیوند برای وب سایت ها لازم است ولی در برخی مواقع با خطاها کوچکی که در تارنما ها انجام میشود منجر میشود که سایت بوسیله گوگل جریمه شود.

براین اساس می اقتدار اعلام کرد که تعیین و به سئو سایت کارگیری از بک پیوند های نامناسب می‌تواند نقش مهمی در افت seo تارنما داشته باشد. پس با استعمال از الگوریتم فلوریدا میتوانید از به وجود داخل شدن همچین موضوع ای خودداری فرمایید. کارایی نمائید با به کار گیری از محتواهای مطلوب و پیوند های مطلوب سایت خویش را به صحت مدیر نمایید تا مبتلا افت بهینه سازی وب سایت نشوید و سود بهتری را در نتیجه ها کاوش گوگل بدست آورید.

چرا این آپ دیت گوگل آپ تو دیت Florida نامیده شده‌است؟

او‌لین ذکر کرد و گو ها در باب آپ تو دیت فلوریدا به طور همزمان با کنفرانس 2019 Pubcon Florida ابتدا شد و به همین برهان، Brett Tabke موسس Pubcon و WebmasterWorld این به روز را فلوریدا 2 نامیده میباشد. این کنفرانس برای ارزیابی و باز‌نگری الگوریتم های گوگل برگزار میشود. با دقت به اینکه تمامی الگوریتم نو معرفی گردیده را با اسم فلوریدا می‌شناسند ولی گوگل آپ دیت تازه خویش را را به روز March 2019 Core Update نامیده میباشد.

فوت‌و‌فن های نبرد با به روز الگوریتم فلوریدا 2 گوگل

همان گونه که در توئیت سالیوان در بالای کاغذ دیدید، موعظه که وی نموده است این میباشد که یوزرها را به یک توئیت قبلی ارجاع داده میباشد. این توئیت میگوید:

"هیچ سیرتکامل روشی برای فیکس کردن صفحاتی که تلاش بدتری نسبت به صفحه های دیگر دارا هستند نیست؛ صرفا لازم میباشد روی ساخت محتوای عالی تمرکز فرمایید. در زمان عصر، ممکن میباشد محتوای شما با دارای ارتباط بودن با صفحه ها دیگر پیشرفت نماید."

چیزی که می قدرت از این توئیت استنباط کرد دعوا دارای ارتباط بودن محتوا و/یا این که لینک و پیوند دهی مطالب در نتیجه ها کاوش باشد.

محتوای ضعیف و بک لینک و پیوند های نا مطلوب مدام قتل کننده رنک وب سایت ها بوده اند. این موردها چیزهای جدیدی نیستند و صاحبان سایت همواره از اهمیت این موردها برای گوگل مطلع بوده اند. درصورتی که تارنما شما دارنده محتوایی عالی میباشد و بک لینک و پیوند های حقیقی و واقعی و طبیعی اخذ میکند، جای هیچ ترسی نیست، امّا در حالتی‌که وب سایت شما در مورد ها کلیدی از پاراگراف محتوا و بک لینک و پیوند ضعیف فعالیت نموده است، چه در‌این به روز چه در آپ دیت های بعدی، به هرحال روزی تارنما شما گیر خواهد به‌زمین‌خورد!

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 153 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 14:45


در نوشته‌علمی ای با تیتر تکنیک های کامنت مارکتینگ با انگیزه کسب بک پیوند شایسته ترین استراتژی های ارسال بینش در وبسایت های دیگر را بازبینی کرده ایم. درین نوشته ی علمی تمرکز ما بر ارسال بینش در وب سایت و صفحه های خودمان میباشد.

1- یوزرها را تشویق به ارسال کامنت فرمائید
به صورت معمول نرخ سئو سایت شرکت کردن یوزرها در بخش ایده ها وبسایت های تخصصی زیر میباشد و به‌تدریج اعتماد‌به‌نفس لازم برای ارسال بینش را دارا هستند. شما می بایست به آن ها اعلام نمایید که برای نظراتشان قیمت قائلید و به خیر و خوبی جواب گوی آن ها خواهید بود.

در انتهای نوشته‌ی علمی یا این که بالای بخش ارسال نگرش از جمله ها تشویقی برای ارسال نگرش به کارگیری فرمایید. برای مثال می‌توانید بگویید. درصورتی که بعداز مطالعه این نوشته‌علمی هنوز ابهاماتی در ذهنیت شما می‌باشد یا این که به داده ها اضافه نیاز دارید در بخش ایده ها اعلام فرمائید تا کارشناسان ما جواب گوی شما باشند.

تشویق یوزرها به ارسال بینش قادر است نرخ شرکت کردن در وبسایت و ارسال بینش را تا ۳۰ درصد افزای

تشویق یوزرها به ارسال نگرش در وبسایت و تاثیر آن بر seo
2- جواب دهی ایده ها به طور بی نقص و با انگیزه seo
ساخت محتوای گرانبها سر پیروزی در seo میباشد البته اضافه تایم ها ما با کمبود متن یا این که زمینه مواجه میشویم، در سود تعداد لغات یک نوشته‌ی علمی زیاد نمی‌شود. نظرها یوزرها به ما امداد می‌نماید که حاشیه ها جالب این مورد را بهتر بشناسیم و راجع به آن توضیحات تکمیلی ارایه دهیم.

یک نگرش قادر است همانند یک گزاره از متن بر seo کاغذ شما تاثیرگذار باشد. هرزمان بینش جدیدی برای نوشته ی علمی تثبیت شد عملکرد نمایید جواب شما طولانی و با انگیزه گذاری بر روی کلمه ها کلیدی انگیزه در کاغذ باشد. با این فعالیت شما حجم محتوای باارزش و نرخ به کار گیری از لغات کلیدی را به شایسته ترین صورت ارتقا خواهید بخشید.

3- یک سوال بیش تر، ۲ بینش دیگر
بخش اعظمی از یوزرها سوالاتی همگانی و فارغ از داده ها ظریف مطرح مینمایند. برای مثال ممکن میباشد یک استفاده کننده از شما بپرسد که “چرا اپلیکیشن شما در تلفن همراه اینجانب فعالیت نمیکند؟”

درین وضعیت شما می بایست نخست سوال استفاده کننده را به طور بدون نقص جواب داده و کلیه فرضیات ممکن را شرح دهید. ولی در انتها می توانید جور تلفن همراه و جور سیستم برهان آن را نیز از استفاده کننده سوال فرمایید. با این فعالیت هم پاسخ قابل قبولی به استفاده کننده داده اید و هم او‌را تشویق به ارسال بینش های بعدی خواهید کرد.

4- از نظرها منفی استقبال فرمائید
هیچ فرآورده یا این که خدمتی نمیتواند سوای عیب و نقص باشد و به صورت حتم شما هم مخالفین یا این که معترضینی خواهید داشت که همت شما‌را نقض می کنند. به جرئت میتوان اعلام کرد شایسته ترین مدل ایده ها در تارنما شما ایده ها منفی می‌باشند!

نظرها منفی به شما زمان می‌دهند از کالا یا این که سرویس خویش دفاع نمایید و اما برای بقیه افرادی که ورقه را بازدید می‌کنند شم اعتماد ساخت 

فکر کنید کاربری در ورقه همین نوشته ی علمی کامنت مارکتینگ نوشته میباشد “این نوشته‌ی علمی بنظرم خیلی سطحی بود و چیز جدیدی برای ارایه نداشت.” جواب شما درین حالت می بایست بسیار متشخص اما سفت باشد. همت فرمائید که ادله تولید احساس منفی را شناسایی کرده و آن را به طور بی نقص برطرف فرمائید. به عنوان مثال بالا میتوان پاسخی به صورت پایین در لحاظ گرفت.

“از ارسال بینش شما در تارنما بی غایت قدردانی گزاریم، نظرها شما دوستان موجب بهبود کیفیت کاری ما خواهد شد. این نوشته ی علمی برای کسانی تهیه و تنظیم شده‌است که شناخت کافی با تکنیک های کامنت مارکتینگ ندارند و جدیدا با این معنا آشنا گردیده اند. در صورتی این نوشته‌ی علمی از نگاه شما سطحی میباشد احتمالا شخصی زبده و علم بالا در مورد بهینه سازی می باشید سفارش می کنم مقاله‌ها بخش فراگیری seo ماهر را مطالعه نمائید.”

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 155 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 1:51


هم آری هم خیر! ارتقا نرخ CTR مستقیما بر آمار بازدید وب سایت ما تاثیرگذار خواهد بود و موجب می‌شود سهم بیشتری از یوزرها را به تارنما خویش جذب کنیم.

بالا رفتن این عدد به گوگل نشان می‌دهد که کاغذ ما برای یوزرها دیدنی بوده و انگیزه اصلی گوگل نیز جلب رضایت یوزرها میباشد. در فیض به مرور بها و اعتبار ما برای سئو سايت  الگوریتم های گوگل معین گردیده و بخت بیشتری برای کسب رده خوا هیم داشت.

استفاه از ربات برای بالابردن نرخ کلیک اثر گذار میباشد؟

به صورت حتم خیر. الگوریتم های گوگل اخلاق و رفتار یوزرها را براساس اطلاعاتی که از آن ها گردآوری مینمایند چک خواهند کرد. ربات ها داده ها مهمی مانند IP، حوزه‌ جغرافیایی، سن، جنسیت و سوابق کاوش در وب را ندارند در فیض تشخیص آنان برای گوگل فعالیت دشواری وجود ندارد.

توجه نمائید که در حالتی که این تکنیک تاثیرگذار بود هیچوقت سازندگان ربات ها با ارزش هایی بسیار تحت سرویس ها خویش را عرضه نمیکردند! 


ارتقاء CTR وبسایت با به کار گیری از ربات
یکی‌از او‌لین طرز هایی که به ذهن متخصصین بهینه سازی می رسد تولید کلیک های غیرواقعی برای وبسایت میباشد. در حالتی‌که حقیقتا نرخ کلیک می‌تواند بر جايگاه بندی گوگل تاثیر گذار باشد می توانیم ربات هایی پباده سازی کنیم که با IP های مختلف عبارت متبوع مارا کاوش کرده و بر روی وبسایت ما کلیک نمایند. با این فعالیت CTR ما به شدت بالا میرود.

خوشبختانه (یا این که شاید متاسفانه) این تکنیک خیر صرفا تاثیری بر بهبود منزلت شما نخواهد داشت بلکه ممکن میباشد موجب از دست رفتن منزلت فعلی و جریمه شما بوسیله گوگل شود. گوگل الگوریتم های پیچیده و قدرتمندی برای تشخیص ربات از استفاده کننده دارااست که به وی اذن می‌دهد به راحتی این خوی را شناسایی نماید. اطلاعاتی مانند محل جغرافیایی، سابقه حساب گوگل، کاوش های گذشته و … که برای یک ربات قابل تمجید نیستند.

علاوه براین همواره در مقاله ها یادگرفتن seo تاکید کرده ایم که تکینک های فریبنده یا این که به عبارتی seo کلاه سیاه در کوتاه برهه زمانی ممکن میباشد تاثیر مثبتی بر پروسه کاری شما داشته باشند اما در درازمدت زخم های دور از شوخی به بهینه سازی وبسایت شما ارائه می کنند.

ممکن میباشد فکر کنید که با به کار گیری از نیروی انسانی حقیقی و با حساب های گوگل میتوان این اخلاق و رفتار را مشابه سازی کرد. آری درصورتی که یوزرها حقیقی این خلق را انجام دهند قادر است بر سکو شما تاثیرگذار باشد اما این تعداد استفاده کننده را از کجا به دست می‌آورید؟

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 4 تير 1399 ساعت: 12:43

 سئو سایت  گوگل سرچ کنسول یک ابزار بسیار کار کشته میباشد که می تواند به سئو وب سایت شما امداد شایانی کند. این ابزار به وسیله کمپانی گوگل در دست وب مستر ها قرار گرفته است. داده هایی که شما از گوگل سرچ کنسول به دست می‌آورید، بسیار گرانبها میباشند. شما به هیچ وجه نمی توانید چنین اطلاعات دقیق و با کیفیتی را از ابزارهای دیگر استخراج نمائید! دلیل آن هم دسترسی بی واسطه گوگل به داده های موتور جستجوی خودش است. هیچ کدام از ابزارهای دیگر به این چهره به داده های موتور جستجوی گوگل دسترسی ندارند.

در قدیم نام آن وب مستر تولز بود ولی به ” google search console ” تغییر‌و تحول پیدا کرد. مدتی هم هر دو نسخه قدیم و جدید فعال بودند. و یک سری از امکانات صرفا از نسخه سابق در دسترس بود. البته خوشبختانه به تازگی تمامی امکانات لازم به نسخه جدید انتقال پیدا کرد و ” webmaster tools ” از دسترس خارج شد. از طریق لینک ذیل می توانید وارد سرچ کنسول گوگل شوید :

https://search.google.com/search-console

تفاوت های وب مستر تولز و سرچ کنسول
ابزارهای نسخه جدید ( سرچ کنسول ) بسیار با جزییات بیشتر و حرفه ای تر هستند. جمعاًَ می توان اعلام کرد سرعت و توجه در آن ها بسیار ارتقاء پیدا کرده است. مثلا فعلا شما می توانید به داده های روز قبل وب سایت خود دسترسی داشته باشید. این استدلال می‌تواند کمک شایانی به seo وبسایت شما کند. از طرفی ابزارهایی که دیگر همت لازم را نداشتند ، در نسخه جدید به طور کامل حذف شدند.

علاوه بر آن برای ایندکس شدن صفحه های جدید به راحتی می توانید سوای محدودبت های پیشین از گوگل درخواست کنید. و از طرفی سرعت ایندکس شدن صفحه ها بسیار بالا رفته می باشد. در نسخه جدید با یک رابط کاربری بسیار معمولی و جذاب مواجه میشوید و برعکس نسخه قدیم ، تماما ریسپانسیو هست.

مزیت های گوگل سرچ کنسول :
گوگل سرچ کنسول یک ابزار به طور کامل رایگان می‌باشد. امکانات بخش اعظمی در آن قرار گرفته می باشد. ولی نکته قابل توجه این است که شما بتوانید ار این امکانات به درستی به کار گیری کنید. پردازش صحیح داده ها نیاز به تجربه و شناخت کافی دارااست. اما به طور کلی کلیه این امکانات هدفشان در دست قرار دادن موارد تحت به ما هستند :

آمار و اطلاعاتی که میتواند به شدت برای استراتژی رقابتی سئو سایت شما اثرگذار باشد
سکو بندی و جایگاه نمایش تارنما شما در گوگل
روش تعامل کاربران با حاصل سایت شما
خطاها فنی سایت
روش ثبت وب سایت در سرچ کنسول
شما صرفا در‌صورتی‌که می‌توانید یک وب سایت را در سرچ کنسول ثبت فرمائید که دسترسی بی نقص به آن داشته باشید. کلاً 2 طریق کلی برای ثبت وب سایت وجود دارد:

ثبت از طریق دامنه وب سایت
ثبت از طریق معرفی یک آدر معلوم
روش اولیه : ثبت از طریق دامنه :
این‌راه اخیرا بیشتر شده است. مزیت اصلی آن ، ثبت کل دامنه به صورت یک جا میباشد. در‌این راه تنها با ثبت دامنه وب سایت خود ، هر ساب دامین و یا ساب پوشه و یا هر حالت http و https به صورت اتوماتیک ثبت می شود. این روش بسیار خوب است البته متاسفانه در ایران به راحتی قابل اجرا وجود ندارد. چون بایستی در DNS رکوردهای دامنه خود تغییر تولید فرمایید. و معمولا چون فروشنده های دامین در کشور ایران ریسلر می باشند ، پنل مدیریت دامنه را در مشت شما قرار نمی دهند.

البته در شرایطی که برای آن ها تیکت بگذارید ممکن می باشد این فعالیت را برای شما انجام دهند. و یا حتی در صورتی‌که دامنه خود را به صورت بدون واسطه از موسسات معتبر خارجی خریداری کرده باشید ، امکان تغییر و تحول در ” دی ان اس رکورد ها ” برای شما موجود هست.

طریق دوم : ثبت از طریق URL :
در این روش شما آدرس مشخصی که مد نظرتان است را ثبت مینمایید. و تنها داده های آن آدرس مشخص و هر آنچه بعد باشد به شما نمایش داده میشود. برای مثال اگر شما دامنه yourdomain.com را ثبت نمایید به داده های yourdomain.com/blog هم دسترسی دارید.

ولی در‌این طرز حتی http با https متعدد است و 2 آدرس جداازهم به حساب می آیند. حتی در شرایطی که وبسایت شما yourdomain.com میباشد ، برای دسترسی به داده های ساب دامینی مانند mobile.yourdomain.com بایستی به صورت جدا از هم آن را ثبت فرمایید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب :  سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 136 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 16:51

سئو سایت مطمئنا شما با بهینه سازی محلی آشنا می‌باشید ولی هنوز نسبت به آن گنگ بوده و نتوانستید فعالیتی در این مورد انجام دهید. لوکال seo قسمتی از بهینه سازی میباشد که می‌تواند بسیار زیاد به وبسایت شما یاری دهد البته متاسفانه مهم‌ترین نصیب seo محلی که تاثیر اکثری بر روی seo تارنما شما می‌گذارد Google Business میباشد که جمهوری اسلامی ایران در استعمال از آن تحریم میباشد.

چه گونه با بهینه سازی محلی پیوند یک گوگل شویم؟
تثبیت محل کمپانی یا این که مغازه خویش در گوگل مپ
تثبیت کامنت های دارای اعتبار و توانا برای محل تثبیت گردیده شما در گوگل مپ
آدرسی که در گوگل مپ اینترنت سایتتون تثبیت می‌کنید بایستی با آدرسی که در مشاجره who is دامنه تون و همون آدرسی که در تارنما شما تثبیت شده‌است. این سه نشانی بایستی با هم یکی‌از باشد تا به seo محلی شما یاری دهد.
در تیتر ورقه ای که می‌خواهید با آن کسب درجه نمائید، از محل متبوع خویش اسم ببرید. مثلا ما برای برگه فراگیری seo، ورقه ای به اسم یادگرفتن seo مشهد پباده سازی کرده ایم تا دراین مورد در بهینه سازی محلی جايگاه کسب کنیم.
نکات بیشتری در‌این ارتباط موجود است که نمی اقتدار کاملا در‌این فیلم فراگیری بهینه سازی برای شما شرح دهیم. شما می‌توانید با کمپانی در عصر جامع یادگرفتن seo با نکات بیشتری از seo محلی آشنا گردید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 2 تير 1399 ساعت: 21:40

سئو سايت ولي افزایش اعتبار اینترنت سايت و دریافت لينك و پيوند هاي گرانبها فعاليت بي آلايش اي نیست و در صورتيكه به درستی انجام نشود ممكن مي‌باشد موجب شيرين شدن بیش تر چاي شما شود. استراتژي هاي مناسب براي اين فعاليت در كارخانه يادگرفتن پيوند سازي فرنگي به صورت بي نقص گشوده نگري و فراگيري داده مي گردند.

2- مقداري از رمز لیوان خالي نماييد و مجدد روي آن چاي بريزيد
در‌اين طريق همزمان كه میزان اعتبار اینترنت سايت را ارتقا مي‌دهيم بخشي از لينك و پيوند هاي مخرب ایجاد گرديده را نيز از آن حذف مي كنيم. براي معرفي لينك و پيوند هاي مخرب به گوگل ابزاري با تيتر Disavow Tool به وسيله سرچ كنسول معرفي شده است.

با به كار گيري از اين ابزار شما مي توانيد صفحه های و دامنه هايي كه به شما پيوند داده اند البته اعتبار زير و اسپم اسكور بالايي دارند را به گوگل معرفي نماييد تا تاثيري بر رتبه بندي و اعتبار وبسایت شما نداشته باشند. براي اثرگذاري بهتر اين طریق توصيه مي‌كنيم كه هم زمان كار لينك و پيوند سازي كلاه سپيد خويش را نيز ادامه داده و بك پيوند هاي داراي اعتبار و ارزشمندي به اینترنت سايت خويش طولاني خیس فرمائيد.
شناسايي لينك و پيوند هاي مخرب و شیوه استفاده از ابزار Disavow Tool در كارخانه فراگيري گوگل سرچ كنسول به صورت بی نقص گشوده‌بيني مي‌شود.
2- هك سایت و تغيير تحول در محتواي برگه هاتكنيك هاي seo منفي داخلي به مراتب پيچيده خيس و طاقت فرسا خيس از طريق فرنگي آن مي‌باشد. چراكه براي انجام آن، دسترسي بی واسطه به پنل مدير يا اين كه هاست سایت مايحتاج خواهد بود. در واقع تكنيك هاي seo منفي داخلي هنگامي قابل اجرا ميباشند كه اینترنت سايت شما به وسيله فرد متخاصم هك گرديده باشد.
هك كردن وبسايت ها در گذشته هدفي جز عرض‌اندام يا اين كه اقتدار نمايي نداشته مي باشد و معمولا بهره آن قرار دادن كاغذ اي مشكي رنگ با نام و خصوصيات هكر بود كه به‌سرعت به وسيله رئيس اینترنت سايت برطرف مي‌شد.
امروز در‌صورتي‌كه كسي قابليت دسترسي به پوشه ها و اطلاعات هاست شما داشته باشد به‌تدريج از آن براي خویش نمايي به کار گیری خواهد كرد و اتفاقا عملكرد مي نمايد تا شما متوجه عبور وي از لايه هاي امنيتي خويش نشويد.بعداز آنكه وبسايت شما هك شد، فرد نفوذي دو راهكار پيش روي خويش خواهد داشت. در شيوه اوليه با به كار گيري از منابع و اعتبار وب سایت شما، صفحاتي تازه تولید كرده يا اين كه محتواي شما را به طوري بازنويسي مي نمايد تا براي وب سایت خويش پيوند سازي انجام مي دهد كه در نوشته‌ي علمي فراتر از كلاه سياه در زمينه‌ي آن كلام كرده ايم.
شیوه دوم هدفي جز تخريب وبسايت شما ندارد، و معمولا دربرگيرنده كار هايي مانند موردها ذیل خواهد بود:
تولید صفحه های نادر قیمت و بي كيفيت با خيل عظيملينك و پيوند سازي براي اینترنت سايت هاي مخرب و مستهجن از کاغذ هاي شمامحدود كردن دسترسي ربات هاي گوگل به صفحات مهم اینترنت سايت با به كار گيري از تگ noindex يا اين كه فایل robots.txtاكران محتوايي متفاوت به ربات هاي گوگل و محتواي اصلي به يوزرهاهجوم ها DDOS به سرور با انگيزه خروج وبسايت از دسترس يوزرهافعال كردن اسكريپت ها و كدهاي مخرب و سنگين در صفحه های براي استخراج ارزهاي ديجيتالو …همگي موارد روایت شده مي توانند قیمت و اعتبار وبسايت شما را نزد گوگل كاهش داده و موجب از دست رفتن رده در كلمه ها كليدي مهم شوند.
شیوه هاي رويا رويي با هك اینترنت سايت و ايجاد محتواي مخرببراي خودداري از اين شيوه در seo منفي، مهم ترين كاري كه مي بايست انجام دهيد محافظت امنيت اینترنت سايت مي باشد. وبسایت هاي اينترنتي از سه لايه متعدد امنيتي قابل نفود ميباشند؛ اطلاعات كاربري، حفره هاي امنيتي كدنويسي، حفره هاي امنيتي سرور.

1- امنيت سمت استعمال كننده
دیدنی مي‌باشد بدانيد كه تمامی گيرترين طريق هك براي اینترنت سايت هاي اينترنتي ضعيف بودن سر عبور مديريت اینترنت سايت مي باشد! آري بخش اعظمي از ما تصور مي كنيم كه با قراردادن يك راز عبور بي آلايش سرعت و عملكرد خويش را در ورود به پنل مدير ارتقاء مي دهيم غافل از اينكه اين خطا معمولي مي تواند تبعات جبران ناپذيري براي شما داشته باشد.
معمولا سایت هايي كه به وسيله يكسري نفر مدير مي‌شوند چك كمتري بر اين مساله خواهند داشت زیرا ممكن می باشد شخصي كه براي رئيس سفارشات خويش گزينش نموده ايد اطلاعات كافي از امنيت يك اینترنت سايت و عواقب عدم رعايت آن نداشته باشد. پس وی‌لين قدم گزينش راز عبور مناسب و ولي مخفی كردن صفحات ورود براي ديگرافراد مي‌باشد.
2- امنيت در كدنويسي اینترنت سايت
مرحله بعدي رعايت نكات امنيتي در حين كدنويسي اینترنت سايت مي باشد. براي نمونه ممكن مي‌باشد در بخشي از اینترنت سايت شما فضايي براي ارسال فایل بوسيله يوزرها وجود داشته باشد در صورتی شما پوشه هاي ارسالي را پيش از ارسال به سرور بازنگري و پاك سازي نكنيد ممكن است كدهاي مخرب به سرور شما ارسال گرديده و دسترسي به اطلاعات آن براي فرد نفوذي ممكن شود.
درصورتي كه از سيستم هاي مدير محتوا مانند وردپرس به كار گيري مي‌كنيد بايستي به صورت تروتميز هسته اصلي و پلاگين هاي خويش را به روزرساني كرده و با به كارگيري از پلاگين هاي امنيتي داراي اعتبار مانند IT Security سطح ايمني آن را بالا ببريد.
3- امنيت سرور يا اين كه هاست
مرحله بعدي، حفظ امنيت سرور در مقابل حمله هاي احتمالي میباشد. در شرايطي‌كه سرور شما ابزارهاي لازم براي پرهيز از اين هجوم ها را نداشته باشد به راحتي ميتوان با ارسال بازديد يا اين كه درخواست هاي زياد منابع CPU و RAM آن را اشغال كرده و دسترسي يوزرها به وبسایت را مسدود كرد.
در صورتي دانش كافي براي نگهداری امنيت سرور نداريد يا اين كه از هاست اشتراكي به كار گيري مي كنيد، ابزارهاي جانبي مانند Cloud flare وجود دارا هستند كه‌اين فعالیت را براي شما انجام مي‌دهند.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 179 تاريخ : يکشنبه 1 تير 1399 ساعت: 17:04